Gościnią kolejnego podcastu jest Ola (nomen omen) Gościniak – przedsiębiorczyni, edukatorka, blogerka, której styl pracy bardzo cenię. Stworzyła markę Jestem Interaktywna i pomaga ludziom z całej Polski w realizacji ich interaktywnych marzeń – tworzeniu stron i sklepów internetowych, a także prowadzeniu biznesów online.
W tym odcinku Ola podzieliła się swoją historią i opowiedziała o własnych sposobach na organizację pracy. Rozmawiamy też o jej nowym produkcie – książce z misją – dla tych, którzy chcą rozwijać swoją działalność w sieci, czyli o „Książkoplanerze”.
Chcesz pracować tylko kilka godzin tygodniowo, dobrze zarabiać i mieć czas dla siebie i rodziny? Myślisz, że to niemożliwe? Koniecznie posłuchaj tego odcinka!
Z rozmowy z Olą dowiesz się:
- Jak można rozwinąć biznes, pracując zaledwie kilka godzin dziennie;
- Dlaczego warto delegować zadania;
- Jak mądrze planować i ustalać priorytety;
- Czemu służy recykling treści;
- Co zyskasz, wykorzystując w biznesie procedury, szablony i procesy.
SPIS TREŚCI:
- 2:30 Od zaciskaczy kabli do „Książkoplanera”, czyli jak to wszystko się zaczęło.
- 8:34 Pierwsze webinary i najlepszy sposób na pokonanie stresu.
- 10:50 Czy można zarobić więcej niż kiedykolwiek, pracując tylko godzinę dziennie?
- 18:55 Sztuka odpuszczania, czyli z czego można zrezygnować.
- 21:31 Misja i chęć pomocy innym – historia „Książkoplanera”.
- 23:22 Dopasuj pracę do czasu, a nie odwrotnie.
- 25:00 Praca nad biznesem i w biznesie – jak mieć czas na wszystko?
- 32:36 Planowanie, talenty i ząbkowanie.
- 36:15 Procesy, procedury, szablony…
- 40:30 Strategia i delegowanie zadań.
- 44:25 Jak zacząć delegować zadania i dlaczego warto?
- 46:50 Recykling treści i tworzenie w różnych formatach.
- 52:22 Kto inspiruje Olę Gościniak?
- 56:30 Komu i w czym pomoże „Książkoplaner”.
PODCAST W WERSJI WIDEO:
Linki i notatki z tego odcinka:
Słuchaj Life Geek Show na:
Life Geek Show to podcast o produktywności i osiąganiu bez spiny dla przedsiębiorczych twórców i twórczych przedsiębiorców. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.
Wow, mega dobry odcinek :) Dużo fajnych tipów, ciekawych spotrzeżeń i pomysłów na planowanie. Dało mi sporo do myślenia. Też jestem fanką raczej małego biznesu i pracy na spokojnie, w zgodzie ze sobą. Bardzo podobnie moja praca wyglądała po urodzeniu dziecka jak Ola, z tym, że ja jednak mam inną specyfikę pracy i zajmowałam się głównie obsługą klientów, a nad marketingiem swoim brakło mi czasu, żeby popracować. Dopiero teraz po roku, zaczęłam ostro nad tym siedzieć i planować sobie co i jak. Ten odcinek sporo mi uświadomił i trochę poukładał chaos w głowie. Dzięki, czekam na więcej takich!
Super! Ola ma mega poukładany biznes, rozmowa z nią była przyjemnością. :)