fbpx

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

separator_w.png

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące produktów i zamówień. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, której szukasz, napisz do nas!

Pytania dotyczące zamówień

  • Proszę wykonaj następujące kroki:
  • sprawdź, czy w skrzynce nie masz maila o tytule: “twoje dane logowania na kursy.ceolab.pl” (e-mail przychodzi osobno). Może być w SPAMie.
  • Jeśli nie masz takiego maila:
  • wejdź na stronę platformy kursowej i skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Nowe hasło przyjdzie do ciebie mailem.
  • Jeśli hasło nie przyjdzie:
  • napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl, podając nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
załącz potwierdzenie płatności.

  • Proszę wykonaj następujące kroki:
  • wejdź na podstronę konkretnego kursu, którego dotyczy dostęp i skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Nowe hasło przyjdzie do ciebie mailem.
  • Jeśli hasło nie przyjdzie:
  • napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl, podając nazwę produktu oraz e-mail, którym logujesz się na platformę.

Na platformie https://kursy.ceolab.pl/, osobnym e-mailem przychodzą dane do logowania (jeśli nie otrzymałeś maila, napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl i podaj nr zamówienia)

Jeśli przy płatności zaznaczyłeś okienko “Proszę o fakturę”, to zostanie ona automatycznie wystawiona i przesłana twojego maila.
Wyjątek stanowi faktura zagraniczna – jeśli potrzebujesz faktury zagranicznej napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl.

Pozostałe pytania

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
prawidłowy adres e-mail, na który mamy wysyłać komunikację mailową.

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
adres e-mail, którym logujesz się do platformy.

w e-mailu potwierdzającym zakup. Stamtąd pobierzesz go w formie PDF (jeśli go nie otrzymałeś, napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl i podaj nr zamówienia),
na https://ceolab.pl/moje-konto jeśli założyłeś u nas konto.

E-book dostępny jest tylko w formie PDF, ze względu na ćwiczenia i plannery do druku.
E-book jest przygotowany z myślą o wydrukowaniu i aktywnym używaniu, niż czytaniu na czytniku.

E-book powinien pojawić się na twojej skrzynce zaraz po zakupie. Jeśli nie, sprawdź folder Spam (szczególnie jeśli masz skrzynkę na WP!). Jeśli dalej nie ma maila z potwierdzeniem zakupu, napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl.

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
nr zamówienia produktu, o który chodzi; 
jeśli chcesz zmienić tylko imię – podaj właściwe imię, jakim mamy się do ciebie zwracać w mailach;
jeśli chcesz zmienić e-mail – podaj nowy adres e-mail, na który mamy wysyłać komunikację mailową.

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
adresy e-mail dla wszystkich produktów, na których jesteś zarejestrowany na platformie kursowej, 
adres e-mail, do scalenia konta –  na którym masz mieć podpięte wszystkie produkty,
informację, czy komunikacja mailowa ma zostać przekierowana na adres e-mail, na który podepniemy wszystkie produkty.

Jeśli potrzebujesz faktury zagranicznej do swojego zamówienia, napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl.

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
podaj dane, na które ma zostać wystawiona faktura
nazwa firmy
adres firmy
NIP firmy

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
nr zamówienia produktu, o który chodzi. 

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
nr zamówienia produktu, o który chodzi. 

Napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl podając poniższe informację:
nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
napisz jakie dane mamy skorygować.

Coworkowicze mogą przedłużać dostęp w dowolnym momencie, niezależnie od oficjalnych zapisów. 
Warunek to przedłużenie dostępu, póki subskrypcja jest aktywna.

Nie! Dostępy zawsze się sumują, nie nakładają! Jeśli twój dostęp wygasa 1 września, a ty przedłużasz go już 25 sierpnia, to nowy dostęp będzie liczył się od skończenia poprzedniego, czyli od 1 września.

Tak! Dostępy możesz zmieniać dowolnie, a przedłużenie jest dostępne dla ciebie niezależnie od oficjalnych naborów. Przedłużenie jest zawsze możliwe w cenie z danej edycji, obniżonej o 10% (zniżka na wszystkie produkty Life Geek dla coworkowiczów).

Do coworkingu szukamy tylko osoby, które są przekonane do tej idei i chcą dać jej szansę. Bez społeczności to nie zadziała. 🙂 
Dlatego, nie oferujemy zwrotów. Jeśli chcesz przetestować coworking, wpadnij na Drzwi Otwarte.

W takim razie napisz do mnie wiadomość na coworking@ceolab.pl, a ja wytłumaczę ci wszystkie szczegóły tego projektu!

Mam inne pytania. Jak mogę je zadać i kiedy otrzymam odpowiedź?

Najlepiej napisz wiadomość na sklep@ceolab.pl.
Postaramy się udzielić odpowiedzi w ciągu jednego dnia roboczego, od momentu otrzymania twojego maila. 

DARMOWA CHECKLISTA ORGANIZACJI BIZNESU

Odbierz DARMOWĄ checklistę, która pomoże Ci uporządkować firmę tak, by mieć więcej czasu na rozwój, wesprze Cię w obsłudze obecnych klientów i ułatwi docieranie do nowych. A to wszystko bez nadgodzin i pracy po nocach.

.

Cześć, jestem Natalia i usprawniam solobiznesy

Pomagam ekspertom, coachom i usługowym biznesom online stać się CEO i zarządzać ich jednoosobową firmą tak, by rosła stabilnie, przynosiła świetne pieniądze i… dawała czas na ich wydawanie. Bez budowania imperiów, ogromnych zespołów i wypalenia.